Karlova 153

Příchod, check-in & check-out

Jak se dostanu z letiště do apartmánu?

1. Uber Airport - Oficiální spolupráce mezi letištěm a Ubrem začala v říjnu 2023. Před příjezdovou halou jsou k dispozici taxíky Uber a můžete je objednat pomocí jejich aplikace. Cena kolem 25 € je pevná a nemění se. Jedná se o nejlevnější způsob, jak se dostat z letiště do našich apartmánů.
2. Autobus/Metro - Nastupte na autobus směrem na zastávku Veleslavín. Tam přestupte na metro směr Staroměstská. Z této zastávky je to jen pár minut k našim apartmánům.

Jak se dostanu z Hlavního nádraží do apartmánu?

1. Aplikace Uber - je to nejpohodlnější způsob, jak se dostat k našemu apartmánu. Cena je kolem 10 € za jízdu v závislosti na čase jízdy.
2. Metro - Nastupte přímo na Hlavním nádraží směrem na stanici Muzeum. Na stanici Muzeum přestupte na zelenou linku metra na stanici Staroměstská. Z této stanice je to méně než 10 minut chůze k našim apartmánům.

Jak provést check-in?

Pamatujte, že naše apartmány nemají recepci. Několik dní před vaším příjezdem obdržíte přístupové kódy a podrobný popis, jak se dostat do apartmánu. Bude tam také přiloženo video, které vám pomůže lépe se zorientovat při příjezdu. Nezapomeňte také vyplnit online registrační formulář, který vám byl zaslán e-mailem před vaším příjezdem.

Jak provést check-out?

Při odchodu prosím nezapomeňte vrátit karty zpět do schránky a ujistěte se, že ji uzamknete zadáním náhodnýho čísla. I když je úklid apartmánu zahrnut v ceně, velmi bychom ocenili, kdybyste apartmán opustili v dobrém stavu. Vyhoďte odpadky, nechte ložní prádlo na jednom místě a zavřete všechna okna. Děkujeme!

Je možné požádat o dřívější check-in nebo pozdní check-out?

Tato možnost závisí na obsazenosti našich apartmánů. Bohužel ve většině případů jsme plně obsazeni, takže není možné provést dřívější check-in nebo pozdní check-out. Zároveň nemáme žádný prostor pro úschovu zavazadel. Co ale můžeme doporučit je aplikace LUGGit. LUGGit vyzvedne vaše zavazadla kdykoli a kdekoliv si přejete a doručí je na místo v čase, který si vyberete. Rezervujte přes odkaz výše se slevou 10% a užijte si svůj čas v Praze bez zavazadel.

Jak mohu provést online registraci pro check-in?

Po dokončení rezervace obdržíte potvrzovací e-mail obsahující kód do aplikace jménem Alfred. V této aplikaci vyplníte veškeré potřebné osobní údaje, které vyžaduje česká legislativa. Jedná se o rychlý proces, který usnadní váš celý proces a také vám poskytne přístup ke všem informacím týkajícím se vašeho příjezdu do apartmánu.

Apartments

Jaké vybavení můžu čekat v apartmánu?

V apartmánu najdete plně vybavenou kuchyň, spolu se spotřebiči, jako je kávovar, toustovač a konvice. Praktické vybavení, jako je pračka a žehlicí prkno přispěje k pohodlí vašeho pobytu. Zůstaňte připojeni s vysokorychlostním internetem a užijte si zábavu s Netflixem a satelitní televizí. Dále se v každém z apartmánů nachází trezor, pro úschovu cenností.

Budu mít přístup k WiFi?

Všechny apartmány nabízejí bezplatné připojení k internetu s vysokou rychlostí.

Je v apartmánech pračka a sušička?

Každý z našich apartmánů je vybaven pračkou. Avšak pouze dva z nich mají také sušičku. Je důležité si vždy přečíst informace o apartmánu, kde je vždy uvedeno, zda má apartmán sušičku nebo nikoliv.

Je v apartmánech povoleno kouřit?

V apartmánech je přísně zakázáno kouření. Porušení tohoto pravidla nese pokutu ve výši 100 €. Pokud si přejete kouřit, můžete to udělat v chodbách budovy, kde je kouření povoleno, a jsou zde k dispozici popelníky.

Můžu přjít se svým domácím mazlíčkem?

V budově nejsou povoleny domácí mazlíčci.

Jsou apartmány vybaveny klimatizací?

Ano, v některých apartmánech je klimatizace k dispozici. V těch apartmánech, které ji nemají, jsou k dispozici vždy dva ventilátory v každé z ložnic.

The apartment building

Nachází se v budově recepce?

V budově funguje samoobslužný systém check-inu bez fyzické recepce. Vše je spravováno online, což umožňuje hostům jednoduchý a efektivní proces při ubytování.

Nachází se v budově výtah?

Budova má 4 patra a na každé patro se můžete dostat výtahem, který se nachází ve vnitrobloku budovy.

Mají všechny apartmány terasu?

V apartmánovém domě je celkem 7 apartmánů, ale pozor, pouze 2 z nich mají terasu. Je důležité si vždy přečíst informace o apartmánu, kde je vždy uvedeno, zda má apartmán terasu či nikoliv.

Je k dispozici parkování uvnitř budovy?

V budově bohužel neposkytujeme parkování. Nejbližší střežený parkovací dům je asi 8 minut chůze od našich apartmánů. Jeho název je Garáže Rudolfinum, adresa: Alšovo nábř. 110 00, 110 00 Praha - Staré Město. Cena za jeden den je 25 €. Můžete také použít aplikaci Mr.Parkit k nalezení nejbližšího parkovacího místa a rezervaci předem.

Additional services

Jsou k dispozici dětská postýlka nebo jídelní židlička?

Ano, dětská postýlka a jídelní židlička jsou k dispozici ve všech apartmánech bezplatně. Předem nám prosím dejte vědět, abychom je mohli umístit do vašeho apartmánu před datem vašeho příjezdu.

Mohu požádat o úklidové služby během pobytu?

Ano, extra úklid v průběhu pobytu je možný. Vždy je nutné nás informovat předem, abychom vše mohli naplánovat. Cena úklidu začíná od 20 € v závislosti na rozsahu úklidu a požadavcích hosta.

Jsou v apartmánu k dispozici ručníky a povlečení ?

Ano, ručníky a ložní prádlo budou pro vás k dispozici v apartmánu a jsou zahrnuty v ceně rezervace.

Mohu si objednat přepravu z letiště?

Samozřejmě, rádi vám pomůžeme s organizací přepravy. Dejte nám prosím vědět o vašich preferencích.

Objevte krásy Prahy

Zarezervujte si apartmán a zažijte pohodlí domova přímo v srdci historického centra Prahy!

🍪 Nastavení cookies
Kliknutím na „Přijmout cookies“ souhlasíte s použitím analytických cookies, které slouží pro měření návštěvnosti a ke zlepšení našeho webu a služeb.